پیش فروش آپارتمان در چیتگر

در این مقاله میخوانید...

پیش فروش آپارتمان در چیتگر: اگر به منطقه 22 رفته باشید حتما برج های بلندمرتبه هایی که در این منطقه در حال ساخت هستند را دیده اید. با دیدن این ساختمان های بلند به چه چیزی فکر می کنید؟ ضمناً چگونه می توان 1 واحد در یک برج در منطقه چیتگر را پیش خرید کرد ؟ برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر با ما همراه باشید.

ابتدا باید بدانید که تقریباً 90 درصد از برج هایی که در منطقه 22 و اطراف دریاچه چیتگر می بینید توسط تعاونی ها ساخته شده و به یکی از روش هایی که در زیر توضیح داده شده به اعضا تحویل داده می شود.

پیش فروش چیتگر

پیش فروش چیتگر، بنابراین در حالی که برخی افراد تصور می کنند که تعاونی ها واحد نمی سازند یا آن را تحویل نمی دهند که به جز در برخی موارد که تعداد آنها کم است، اینطور نیست، منطقه 22 منطقه تعاونی ها و برج ها و پروژه های تعاونی ساز است.

پیش فروش آپارتمان تهران

در این مقاله، نحوه خرید یک واحد برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر را به طور مختصر اما مفید بررسی می‌کنیم:

پیش فروش آپارتمان در چیتگر در حال ساخت 22 به 3 دسته تقسیم می شود که شما می توانید با توجه به میزان بودجه و شرایط خود وارد این پروژه ها شوید.

نوع اول: خرید از طریق سهام

نوع دوم: امتیاز خرید

نوع سوم: خرید برج های شخصی ساز

یکی از پروژه های جدید پیش فروش در منطقه 22 پروژه تندیس اقاقیا می باشد که از سال 1402 شروع به کار کرده است.

پیش فروش چیتگر

خرید سهام برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر

بسیاری از برج های در حال ساخت در منطقه 22 و پیش فروش آپارتمان در چیتگر به صورت سهام یا ارزش گذاری به فروش می رسند که دلیل اتخاذ این روش عرضه این است که برخی تعاونی ها به دلیل تعداد زیاد اعضا نمی توانند تامین کنند. همه اعضای خود را در یک پروژه بگنجاند.

این خرید پیش فروش سهام در منطقه 22 به ویژه برای کسانی مناسب است که توان مالی بالایی ندارند و یا با بودجه کم قصد سرمایه گذاری دارند تا بتوانند از ارزش افزوده پروژه به نسبت میزان سرمایه خود بهره مند شوند.

در این پروژه ها شما چند سهام پیش فروش چیتگر را دریافت می کنید و زمان دارید تا قبل از اتمام پروژه به تعداد مشخصی از سهام برسید تا بتوانید واحدها را خریداری کنید.

حال اگر کسانی که نتوانستند به اندازه هدف سهام چیتگر پیش فروش شده خود برسند، می توانند به قیمت روز بفروشند و یا با سایر اعضای پروژه نتوانند سهمیه را تامین کنند، می توانند سهام را برای ایجاد واحدهای مشارکتی تجمیع کنند. (به عنوان مثال، 2 دانگ برای هر نفر)

از جمله داستان های موفقیت آمیز چنین سرمایه گذاری های پیش فروش آپارتمان در چیتگر می توان به پروژه مسکونی ترنج در کوهک اشاره کرد که به موقع تحویل اعضا شد و ارزش افزوده زیادی را برای اعضا به همراه داشت.

پروژه های سهامی پیش فروش آپارتمان در چیتگر:

نخل شمیم ​​رحمت 3

پروژه پدافند هوایی ارتش

خرید امتیاز پیش فروش آپارتمان در چیتگر

همانطور که در بالا اشاره کردیم تقریبا 90 درصد برج های در حال ساخت تعاونی هستند و برای خرید و سرمایه گذاری در این پروژه ها باید حق عضویت یا امتیاز عضویت در پروژه را برای جایگزینی آن شخص خریداری کنید.

تقریبا 90 درصد برج های در حال ساخت تعاونی هستند و برای پیش خرید آپارتمان در چیتگر و سرمایه گذاری در این پروژه ها باید حق عضویت یا امتیاز عضویت در آن پروژه را خریداری کنید تا جایگزین یکی از اعضای آن پروژه شوید.

پروژه های عمرانی تعاونی شرایط مشخص و از پیش تعیین شده ای دارند و میزان نقدینگی خریداران این پروژه ها به پیشرفت واقعی کار، متراژ واحد و … بستگی دارد.

در پروژه های تعاونی پیش فروش آپارتمان در چیتگر، شما یک امتیاز خریداری می کنید که طبقه آن مشخص نیست و فقط متراژ آن و پلان جانمایی واحد مشخص باشد  و طبقه واحد این پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر با توجه به خوش حسابی در پرداخت اقساط اعضا مشخص می شود.

از آنجایی که تعاونی‌های مسکن سودی از اعضای خود جمع‌آوری نمی‌کنند، قیمت‌های ساخت و ساز مورد توجه است و اغلب، چون این تعاونی‌ها برای خدمه و کارمندان خود کار می‌کنند، زمان تحویل را به خریداران قول نمی‌دهند.

مثال های مربوط به امتیاز پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر

کسانی که قصد خرید امتیاز برج نیروی زمینی ارتش را دارند دارای واحد های 93، 110، 121 و 135 متری هستند.

قیمت ساخت این پروژه متری 2 میلیون و 585 هزار تومان بسته به متراژ است، مثلاً یک واحد 135 متری تا آذر 1397 مبلغ 240 میلیون پرداخت کرده است که به آن واریزی می گویند و هم اکنون فرد قصد فروش امتیاز خود را دارد، و علاوه بر 240 میلیونی که پرداخته کرده است مبلغی هم به عنوان امتیاز از فرد خریدار دریافت می کند. خریدار اکنون اقساط باقیمانده را طبق برنامه اقساط پروژه به تعاونی پرداخت می کند.

در پروژه همکاری پارکینگ، انباری، نسبت مساحت و سایر هزینه های جانبی در هنگام انتخاب خانه و همچنین هزینه کابینت و رنگ آمیزی به عهده خریدار می باشد.

با توجه به تعداد زیاد پروژه های تعاونی ساختمان، خریداران می توانند با مبالغ مختلف وارد پروژه شوند، میزان وجوه خرید بستگی به پیشرفت پروژه دارد، هر چه به زمان ساخت برج نزدیکتر باشد نقدینگی آن بیشتر می شود.

از مرحله فونداسیون، اسکلت، سقف تا مرحله نجاری، پروژه ها را می توان به سه دسته بلند مدت 3-4 ساله، میان مدت 2 ساله و نزدیک به تحویل 1 ساله تقسیم کرد.

پیش فروش در چیتگر

پیش خرید آپارتمان شخصی ساز منطقه 22

چندی پیش، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی شروع به ساخت برج‌ها و پروژه‌های باکیفیت‌تر در منطقه 22 نسبت به شرکت‌های تعاونی کردند و گاهی واحدهای خود را پیش‌فروش می‌کردند.

در این پروژه های پیش فروش آپارتمان در چیتگر شما شرایط خرید راحت تری خواهید داشت و شرایط بهتری خواهید داشت زیرا طبقات و واحدهای خاص برج های شخصی سازی شده را خریداری می کنید و برج های شخصی سازی شده دارای امکانات بیشتر، متریال بهتر و طراحی زیباتر هستند و ساخت و ساز بسیار مناسبی دارد. لوکس، طبیعتا قیمت بالاتر است.

در این پروژه ها خریدار بدون پرداخت امتیاز مستقیماً از شخص یا سازنده واحد خرید می کند و معمولاً شرایط پرداخت پروژه به پیشرفت واقعی آنها بستگی دارد.

برج شخصی سازی شده دارای امکانات بیشتری مانند استخر، سونا، جکوزی، لابی مجلل، اتاق بیلیارد و غیره می باشد.

به عنوان مثال در پروژه تریتیوم شرایط پرداخت 50 درصد نقد، 35 درصد اقساط، 5 درصد تحویل واحد و 10 درصد اسناد می باشد.

در برج شخصی سازی شده پرداخت ها متناسب با پیشرفت کار انجام می شود و سازنده با وعده جریمه و خسارت دیرکرد در قرارداد قول تحویل کار را به موقع می دهد. علاوه بر این، سازندگان خصوصی 5-10٪ ارزش واحد را برای یک سند رزرو می کنند.

خریداران از همان ابتدا می دانند که کدام واحد را در کدام طبقه می خرند، قیمت آن بدون علامت گذاری ثابت است و واحد با کابینت و کمد و سایر لوازم تحویل داده می شود.

شرایط پرداخت پیش فروش آپارتمان در چیتگر

برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر و منطقه 22 پرداختی متناسب با پیشرفت کارها بوده و سازنده قول تحویل پروژه را در موعد مقرر می دهد و قول جریمه و خسارت دیرکرد در قرارداد قید شده است.

علاوه بر این، سازندگان خصوصی معمولاً 5٪ از ارزش واحد را در یک فایل واحد حفظ می کنند.

خریداران از همان ابتدا می دانند که کدام واحد را در کدام طبقه می خرند، قیمت آن بدون علامت گذاری ثابت است و واحد با کابینت و کمد و سایر لوازم تحویل داده می شود.

در نهایت، آینده این پروژه ها بسته به موقعیت، کیفیت ساخت، نماها و چشم اندازهای برج ها، 40 تا 60 درصد ارزش افزوده برای مالکان، خریداران و سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت.

با توجه به وسعت منطقه 22، خریداران و سرمایه گذارانی که قصد پیش خرید ملک را دارند می توانند در جنوب شرقی دریاچه، محله جدید کوهک، اطراف دریاچه چیتگر، مرکز خرید شمالی بزرگراه همت روبرو باشند. ایران، غرب دریاچه چیتگر (شهرک چیتگر) انتخاب منطقه شهرستان مرواریدشهر 22 انتهای ناحیه.

پیش فروش آپارتمان تعاونی ساز در چیتگر

منطقه 22 تهران عمدتاً تعاونی است، بسیاری از پروژه های تعاونی به دلیل بند واگذاری قبل از اتمام به فروش می رسد، اعضا معمولاً سهام خود را قبل از اتمام پروژه می فروشند. در اصل، آنها پیش فروش نیستند، اما در مجموع به آنها پیش فروش می گویند.

موضوع امتیاز چیست و نحوه تخصیص امتیازات تعاونی ها در مقاله دیگری توضیح داده شده است. در اینجا قصد داریم به نام و توضیح انواع پیش فروش آپارتمان در چیتگر بپردازیم، پیش فروش آپارتمان در چیتگر22 به دو نوع پیش فروش یا واگذاری سهم تعاونی و پیش فروش آپارتمان شخصی ساز چیتگر تقسیم می شود.

دسته اول، امتیازات شرکت های تعاونی قبلاً توضیح داده شده است. اما پیش فروش اشخصی ساز مشکلی است که در سال های اخیر در منطقه 22 شروع شده و با حضور انبوه سازندگان و برج سازان و شرکت های خصوصی در منطقه 22 به تدریج مانند گذشته رونق و توسعه یافته است. به دلیل ساختمان های خصوصی و تعاونی تفاوت فاحشی در قیمت پروژه ها بین 22 منطقه وجود دارد و امکان فروش آپارتمان های خوب و گران قیمت در منطقه 22 وجود ندارد.

از آنجایی که تعاونی ها توانایی خرید زمین با قیمت پایین را دارند، هزینه ساخت و ساز کمتر از سازندگان خصوصی است و امکان رقابت بین سازندگان خصوصی و تعاونی سازان وجود ندارد. سازندگان خصوصی تمایلی به سرمایه گذاری در ساخت و ساز در منطقه 22 ندارند، اما به تدریج و با رونق منطقه 22 و دریاچه جاده چیتگر و افزایش قیمت آپارتمان و زمین در منطقه 22، پای سازندگان خصوصی به منطقه 22 می رود. به تدریج باز شد، با ویژگی های شخصی وجود برج ها نیز به تعاونی های سازنده کیفیت می بخشد.

پیش فروش آپارتمان سفارشی در منطقه 22

در عین حال، برج های شخصی سازی شده با کیفیت بالا از جمله برج لبخند، کادوس، ساختمان پارلمان، برج سفید و غیره در منطقه ساخته خواهد شد.

پیش فروش آپارتمان در چیتگر این برج ها نیز محلی را برای پیش فروش آپارتمان های شخصی سازی شده در منطقه 22 به صورت سهام و پیشنهادات تعاونی باز می کند. با این تفاوت که پیش فروش آپارتمان شخصی مزیت های زیادی نسبت به امتیاز همکاری دارد که تفاوت قیمت را جبران می کند. از مزیت های پیش فروش پروژه های شخصی سازی شده در منطقه 22 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اول: ساخت و ساز و مواد با کیفیت بالا. دو: دسته بندی و نوع واحد را مشخص کنید. سه: قطعیت قیمت آپارتمان. چهار: تحویل سریعتر و به موقع تر. پنجم: جبران خسارات ناشی از تاخیر در انجام تعهدات. شش: مالکان متعلق به یک طبقه نیستند و دارای سوابق فرهنگی متنوعی هستند. هفتم: دلایل پیشاپیش ارائه مدارک تعاونی ها با ذکر دلایل حفظ وجوه سفته و تحویل.

شاید تنها نقطه ضعف پیش فروش آپارتمان در پروژه های خصوصی در منطقه 22 پرهزینه بودن این پروژه ها نسبت به پروژه های تعاونی باشد البته با در نظر گرفتن احتساب قراردادهای ساخت تعاونی و امکان اجرای پروژه های تعاونی. . اضافه کردن آنها در آینده معمولاً به شکل متعادل تری ختم می شود.

هدف نویسنده این مقاله اولویت خرید آپارتمان در پروژه های اشخصی بر پروژه های تعاونی نیست، بلکه درک صحیح مزایا و معایب پیش فروش آپارتمان در چیتگربوده و صرفا جهت مراجعه می باشد.

مقایسه آگهی ها

مقایسه