مروارید شهر تهران

در این مقاله میخوانید...

بررسی پروژه های مروارید شهر

کلیه پروژه های موجود مروارید شهر که شامل تعداد زیادی برج پیش فروش در چیتگر با مجوز از سال 90 تا 96 می باشد، 30 طبقه و 12 طبقه از سال 97 به بعد می باشد.

برج های مروارید شهر یکی از املاک بخش 22 است که در انتهای همت و آخرین قسمت قطعه 22 حد فاصل بزرگراه حکیم و همت، از جنوب زمین ورد ورد و از شرق کلنی الهیه غرب قرار دارد. ، دانشگاه شریف و آدستان در این شهرک قرار دارند.

بررسی پروژه مروارید شهر از شرق به غرب

  • پروژه سفیر یا S2 از غرب به شرق مروارید شهر اولین قطعه متعلق به شرکت تعاونی مسکن سپاهشهر می باشد که کلیه متراژهای پروژه سفیر 145 متر سه خوابه زمان تحویل 36 ماه و تحویل سال 1403 می باشد.
  • پروژه مروارید 2 یا بقیع اله 2 پروژه ای 30 طبقه با ارتفاع 125 متر و 145 متر و 155 متر و سازنده آن شرکت اریکه نامی پارسیان است.
  • پروژه برلیان یک پروژه ویژه ساخت و ساز چوبی است. سازنده پروژه برلیان مهر آفرین است. ابعاد پروژه 95 متر، 127 متر، 131 متر می باشد. پروژه برلیان مهر آفرین در حال حاضر (12 اسفند 99) در مرحله طبقه سوم با برنامه ریزی برای تحویل 36 ماه آینده می باشد.
  • پروژه الماس بهداری توسط بهداری سپاه در حال ساخت است و هم اکنون در مرحله نجاری می باشد و در اوایل سال 1400 تحویل داده می شود. ابعاد پروژه الماس بهداری در جنوب 2 واحد 137 متری، شمال و جنوب 4 واحد 172 متر و شمال 2 واحد 157 متر می باشد.
  • پروژه سیمان تهران توسط شرکت سیمان تهران احداث و در اواخر سال 1400 تحویل شد.
  • پروژه های F7 و F8 یا پروژه الهیه فرشته در قالب دو برج 30 طبقه ساخته شده است که سازنده آن شرکت تعاونی عمران سپاهشهر می باشد و تمامی واحدها به متراژ 147 متر و در قالب سه و در دسترس هستند. شش ساختمان
  • پروژه بهارستان توسط مجلس ساخته شده و 100 متر و 125 متر و 157 متر تحویل داده است.
  • پروژه ایرانسازه توسعه دهنده تامین اجتماعی با ساختمان 30 طبقه در هر طبقه 8 واحد و متراژ 126 متر تا 154 متر تا پایان سال 1400 تحویل می شود.
  • پروژه های برنامه بودجه تدوین شده در برنامه بودجه شامل دو قطعه زمین L1 و L2 است که در سال 1402 تحویل داده شده است.
  • پروژه لشگر 27 مروارید شهر توسط تعاونی لشگر 27 در حال ساخت می باشد این پروژه یک برج 30 طبقه با اسکلت 18 طبقه و دیوارهای چینی در حال تکمیل است و در مجموع 145 متر و دارای 3 اتاق خواب می باشد. ، و در سال 2017 تحویل داده شد. 1402.
  • در پروژه خادمین 3 قطعه وجود دارد که F11 ابتدای سال 1400 تحویل داده می شود و E10 در پایان سال 1400 تحویل داده می شود. این پروژه به طول 110 تا 157 متر و در مرحله نازک کاری می باشد.
  • پروژه مروارید خیام ساخته شده توسط آقای لالوی دارای متراژهای 93، 97، 103، 108 متر مربع می باشد که جدای از این دو پروژه، مروارید شهر، طبقات پروژه و قیمت نهایی واحدها مشخص است.
  • پروژه مروارید بقیه اله 1 توسط شرکتی به نام اریکه پارسیان در حال ساخت است و در حال حاضر در مرحله تحویل موقت قرار دارد. سایزهای 130، 150 و 160 شامل 130 متر برای نمای شمالی، 150 متر برای نمای جنوبی و 160 متر برای نمای شمالی و جنوبی می باشد. ‌
  • پروژه تریتیوم 3 پروژه سفارشی سازه شرکت نیکان سازه سدید پروژه 122 متری 126 متری 133 متری زمان تحویل برج 7 سال 1400 می باشد.
  • پروژه ساحل 3 به متراژ 120 متر توسط شرکت ساختمانی ساحل ساخته می شود که در حال حاضر (اسفند 1397) در مرحله اسکلت با مهلت تحویل 36 ماه می باشد.
  • پروژه آلدوز (مهتاب 2) به طول 128 متر و 134 متر و 136 متر و 172 متر توسط شرکت تعاونی آلدوز آذربایجان ساخته شده و مدت زمان تحویل آن 40 ماه می باشد.
  • پروژه ساران که توسط تعاونی همت کاشانه ساخته شده است در مروارید شهر واقع شده و 120 متر مساحت دارد.
  • پروژه صدف توسط تعاونی بهشت ​​زهرا در ابعاد 135 تا 150 متر ساخته شده و تحویل داده شده است.
  • پروژه ستاره در مروارید شهر واقع شده و مجری آن تعاونی شهرداری منطقه 22 است.
  • ‌ایران سازه این پروژه توسط شرکت تعاون تامین اجتماعی با متراژهای 126 متری، 154 متری و 156 متری که به صورت موقت تحویل داده شده است، احداث شده است.
  • پروژه K2 کامرانیه توسط شرکت تعاونی سپاهشهر ساخته شده و در حال حاضر دارای دو طبقه دیواره جلویی و سفت کاری شده به طول 80 تا 120 متر می باشد و در سال 1403 تحویل داده شده است.
  • پروژه آناهیتا توسط تعاونی آتش نشانی با ابعاد تحویل از 115 تا 150 متر ساخته شده است.
  • پروژه ستین توسط شرکت آرین سازه و مشتمل بر 12 ساختمان در 12 طبقه ساخته شده و در سال 1404 تحویل داده شده است.
  • پروژه عاشقانه توسط تعاونی توسعه همت ساخته شده است که دارای هشت ساختمان 17 طبقه است که 12 ساختمان مسکونی به متراژهای 90، 130 و 150 متر مربع می باشد.
  • پروژه اسپرلوس توسط شرکت برماگستر همت با مجموع 6 بلوک و مدت تحویل 4 سال ساخته شده است.
  • پروژه مربع توسط شرکت ساختمانی نوین ایران ساخته شده و دارای چهار ساختمان به ارتفاع 90 متر و 100 متر و 120 متر می باشد و مدت تحویل 40 ماه می باشد.
  • پروژه سپکو توسط شرق فاخر ساخته شده و دارای 5 بلوک می باشد.
  • پروژه دکتر 1
  • پروژه Catam
  • پروژه سینما
  • پروژه نارنجستان 4
  • مروارید شهر پروژه های دیگری نیز دارد.
  • مروارید شهر

مروارید شهر

اگر می‌پرسید غربی‌ترین منطقه تهران کجاست، باید به مرواریدشهر اشاره کنیم، شهری با ظرفیت و پتانسیل بالا که هم‌اکنون در حال ساخت است و واحدهای زیادی در حال پیش‌فروش هستند و بسیاری از واحدها در مرحله پیش‌فروش هستند. -فروش شهری پر امید و به حق برخی آن را مروارید غرب تهران می نامند. پروژه‌های مرواریدشهر همگی توسط تعاونی‌های مسکن سازمان‌های معتبر ساخته شده و طی سه تا چهار سال آینده آماده تحویل می‌شوند تا علاوه بر دسترسی آسان به مراکز تهران و کرج، شهرکی با آب و هوای مطبوع و پاکیزه ایجاد کنند.

مروارید شهر چیتگر

موقعیت جغرافیایی یک جامعه تأثیر زیادی بر کیفیت محیط زندگی دارد. اینکه چگونه یک خانه در دسترسی به محله های دیگر قرار می گیرد، اینکه آیا در نزدیکی مکان های تجاری مناسب واقع شده است، و اینکه در چه مکان هایی با موقعیت کلی محله قرار می گیرد، همگی می توانند تأثیر قابل توجهی بر آینده و آینده محله داشته باشند. اموال و خانه های موجود در آن. شهر مروارید شهر از نظر جغرافیایی در منتهی الیه غرب تهران و اساساً در مرز تهران و کرج قرار دارد. مرکز استان البرز است. مروارید شهر در منطقه 22 منطقه 7 واقع شده است که در واقع آخرین منطقه تهران است و به همین دلیل آب و هوای مطبوعی دارد و تحت تاثیر آلودگی زمستان و گرد و غبار تابستانی قرار نمی گیرد. این شهر در ۷ کیلومتری غرب دریاچه چیتگر قرار دارد. همچنین مروارید شهر در نزدیکی شهید خرازی، الهیه غرب، آتی شهر، دانشگاه شریف و محرم شهر واقع شده است. این شهرک بین بزرگراه های شهید کراچی، تهران-کرج، حکیم و شهید آدستانی قرار گرفته است که به ساکنین این امکان را می دهد تا به راحتی به نقاط مختلف تهران و کرج سفر کنند.

راه دسترسی مروارید شهر

یکی از معیارهای لازم و ضروری برای سکونتگاه های اطراف شهر، دسترسی به مراکز مهم شهر است. هرچه ارتباط حمل و نقل شهر به مرکز شهر بهتر باشد، ارزش آن بالاتر و قابل زندگی تر است. مروارید شهر نیز از این قاعده مستثنی نیست چرا که غربی ترین منطقه تهران است و ساکنان این شهر به امکانات حمل و نقل مناسب و مهمتر از آن جاده های مناسب نیاز دارند تا بتوانند در آینده زندگی خوشی داشته باشند. این نگین شهر در مجاورت بزرگراه های شهید کراچی، تهران- کرج، حکیم و شهید آدستانی قرار دارد و از طریق خروجی های محلی قابل دسترسی است و دسترسی آسان به مراکز مهم تهران را فراهم می کند. به علاوه ایستگاه مترو فاصله چندانی با شهرک ندارد و ساکنان می توانند به راحتی از مترو برای سفر به نقاط مختلف تهران و حتی شهر کرج استفاده کنند.

سرمایه گذاری در مرواریدشهر

برای بسیاری از مردم، سال ها زندگی در پایتخت ثابت کرده است که سرمایه گذاری در مکان مناسب در زمان مناسب می تواند آینده روشنی را برای پایتخت رقم بزند؛ چه بسیار مناطقی که در ابتدا ساخته می شوند شبیه محله خاصی نیستند، اما بعد از آن با گذشت سالها و ساخت امکانات و خدمات این منطقه، آنها به بهترین نقاط شهر تبدیل شدند؛ Xicheng نمونه بارز این مناطق است. همین قانون در مورد پروژه های مروارید شهر و مروارید شهر نیز اعمال می شود. اگرچه این شهر امروزه قابل سکونت است، اما همچنان فاقد طیف کاملی از امکانات شهری است. اما از آنجایی که این شهرک دارای زیرساخت های شهری و مهندسی است، تمامی امکانات رفاهی از جمله ورزش، فروشگاه، مدرسه، درمانگاه، فضای سبز فراوان، پاساژهای محلی و هر آنچه برای رفاه و آرامش مردم نیاز است، دارد. در این شهر انتظار می رود. بنابراین، زمانی که توسعه برج ها به جایی برسد که جمعیت زیادی در آنجا زندگی کنند، همه این امکانات یکی یکی فعال می شود و مروارید شهر را به یک شهرک منحصر به فرد در غرب تهران تبدیل می کند. زیرا موقعیت جغرافیایی این شهرک علاوه بر انباشته شدن امکانات مختلف در مجاورت اقامتگاه، آب و هوای مطبوعی را برای آن به ارمغان می آورد که نقش بسزایی در منحصر به فرد شدن این شهرک در موقعیت آینده خود دارد. پس اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن هستید، خرید واحد در این شهرک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد؛ زیرا شکی نیست که این شهرک در حال رشد و توسعه است و با توجه به آثار ساختمان ها و فضاهای شهری، مکانی بسیار مناسب و دلپذیر برای زندگی خواهد بود.

پروژه ساخت مروارید شهر چیتگر

در ساخت و ساز دو موضوع بسیار حائز اهمیت است، یکی توجه سازنده به تامین ایمنی لازم برای ساختمان طبق اصول مهندسی ساختمان و دیگری اطمینان مجری پروژه در حین تحویل. شهرک مروارید یکی از واحدهای پیش فروش است که خریداران در دوره پیش فروش حق خرید دارند. مسائل ساخت و ساز به موقع و امکان محاسبه عنوان خرید و فروش برای پروژه های ساختمانی بالزگ بسیار مهم است. مروارید شهر یکی از شهرک‌هایی است که پروژه‌های عمرانی در آن توسط شرکت‌های مختلف انجام می‌شود؛ اعم از تعاونی‌های شهرداری، وزارتخانه‌ها، آتش نشانی‌ها، دانشگاه‌ها و… همه تعاونی‌های معتبری هستند که سرمایه‌های مالکان را تجمیع کرده و به ساخت و ساز می‌پردازند. این شهرک چند سالی است که در حال ساخت است و به جز چند واحدی که قبلا تحویل داده شده، بقیه در سال آینده و 1402 تحویل مالکان می شود. شاید امروز این نگین شهر قابل سکونت به نظر نمی رسد اما با توجه به امکانات شهری مناسب و جامعی که در این شهرک در نظر گرفته شده است، خرید واحد در آن دوراندیشی و سرمایه گذاری مطمئنی است. برج های مروارید شهر در مجموع دارای 60 پروژه مختلف است که هر کدام توسط تعاونی متفاوتی با سبک اروپایی و مهندسی ساخته شده است. پروژه های موجود در شهرک عبارتند از: پروژه سیمان تهران، پروژه خدمات شهری شهرداری، پروژه آتش نشانی مرواریدشهر مربوط به کارکنان سازمان آتش نشانی، پروژه ونوس مربوط به کارکنان شهرداری منطقه 22، پروژه سینمایی، مرواریدشهر مربوط به کارکنان سازمان برنامه ریزی و طرح ساماندهی بودجه، طرح مروارید مربوط به معاونت سلامت سپاه و پزشکان بیمارستان بقیه اله، طرح مروارید بهارستان مربوط به کارکنان شورای اسلامی و پروژه کارمندی بهشت ​​زهرا، هر پروژه در تاریخ معینی تحویل می شود. نکته مهم در مورد پروژه مروارید شهر این است که همگی در دست تعاونی های خوشنام و معتبری هستند که هر کدام تجربه برج سازی در منطقه دریاچه خلیج فارس را دارند و احتمال اشتباه از سوی آنها وجود دارد. بسیار کوچک یا حتی صفر

مقایسه آگهی ها

مقایسه