پروژه تندیس اقاقیا

پروژه تندیس اقاقیا

پروژه تجاری مسکونی تندیس اقاقیا

پروژه تندیس اقاقیا را می توان مجلل ترین و مهندسی ترین پروژه در حال ساخت منطقه 22 تهران نامید. برجی بر اساس آخرین متدهای مهندسی و ساخت و ساز و با نام تجاری و برند منطقه یک تهران در حال اجراست. سازنده ای معروف با سابقه ساخت برج های مجلل مانند مجسمه الهیه و مجسمه زنبگ (زعفرانیه) که هر دو برترین برندهای لوکس منطقه خود هستند.

پروژه تندیس اقاقیا یک برج کاملا شخصی با سرمایه کامل خصوصی است.کل فرآیند ساخت از خرید زمین تا ساخت ساختمان توسط سرمایه گذاران خصوصی انجام می شود و بر خلاف بسیاری از پروژه های در حال ساخت در منطقه مشارکتی نیست. یا همکاری.این تضمین کیفیت و ایمنی سرمایه گذاری است.

موقعیت پروژه تندیس اقاقیا چیتگر

پروژه تندیس اقاقیادر مرکز منطقه 22 و در بالای منطقه واقع شده است.

واقع در تقاطع دو راه اصلی شهر گلستان، نزدیک به کلیه مراکز رفاهی، تجاری و خدماتی منطقه، با دسترسی عالی به اتوبان، مترو و دریاچه چیتگر، نزدیک به کلیه اصناف تجاری و خدماتی منطقه به صورت منطقه ای پروژه مجسمه اقاقیا یکی از شاخص های مکان یابی بود که اکثر برج های غرب تهران تکمیل شده اند.

پروژه تندیس اقایا چیتگر

ویژگی های پروژه تندیس اقاقیا

پروژه مجسمه اقاقیا در مجاورت یک ساختمان مجلل 3 طبقه در شهرک گلستان قرار گرفته است و به بیش از 70 درصد آپارتمان های برج تندیس اقاقیا اجازه می دهد بدون مشرف شدن به آن چشم اندازی وسیع و ابدی داشته باشند. استفاده از سازه های طراحی و مهندسی شده با بالاترین استانداردهای مقاومت لرزه ای و همچنین برند و مصالح درجه یک که معمولا در برج های شمال تهران استفاده می شود، پروژه تندیس اقاقیا در منطقه 22 را به نگینی درخشان در میان برج های شمال تهران تبدیل کرده است. . حوزه. نگرش سازنده نسبت به برج سازی مطابق با سلیقه و احساسات ساکنان منطقه شمال تهران در این پروژه کاملاً احساس شد و برج تندیس اقاقیا برج محبوبی در بین کسانی که سخت پسند هستند می باشد

امکانات پروژه تندیس اقاقیا منطقه 22

پروژه تندیس اقاقیا از نظر امکانات، تفریح ​​و خدمات یکی از کامل ترین برج های در حال ساخت منطقه است. لابی با ارتفاع 250 متر، ارتفاع 11.5 متر، دارای نمای شیشه ای کرتین وال سمنت برد و پنجره های مرتفع است که یکی از مهم ترین ویژگی های برج مجسمه اقاقیا است.

هر برج دارای یک اتاق بازی کاملاً مجهز، مهدکودک، باشگاه ورزشی کاملاً مجهز و پیشرفته، سینمای اختصاصی و سالن کنفرانس کاملاً مجهز، استخر شنا و مجموعه مجزای آبزیان و همچنین ساختمان‌های مرتفع است. – آسانسور بزرگ پرسرعت با قابلیت حمل برانکارد از دیگر امکانات پروژه اقاقیا می باشد.

برای پیش فروش آپارتمان در چیتگر با املاک 22 همراه باشید.

پروژه تندیس اقاقیا منطقه 22

متراژ واحدهای برج تندیس اقاقیا

پروژه تندیس اقاقیا چیتگر از دو ساختمان ۲۵ طبقه منهای ۵ طبقه، یک طبقه همکف و ۱۹ طبقه مسکونی تشکیل شده است.

هر طبقه برج دارای مساحت قابل استفاده 760 متر مربع است و از هفت واحد مسکونی از 100 تا 144 متر در طبقات 2 تا 11، شش واحد مسکونی در طبقات 12 تا 18 با متراژ 100 تا 155 متر تشکیل شده است. چهار واحد مسکونی از 100 تا 155 متر. دو طبقه آخر واحدهای 160 تا 160 متری هستند که 223 متر از هم جدا شده اند. تنوع ابعاد، پلان ها و نماهای برج های تندیس اقاقیا و همچنین کیفیت معماری استثنایی آنها نظر خریداران را با هر سلیقه ای جلب می کند.

نمای پروژه تندیس اقاقیا

یکی از مهم ترین ویژگی های هر ساختمان مسکونی یا برج، ظاهر ساختمان است. چه بسیار ساختمان های با کیفیت که به دلیل عدم توجه به جزئیات در نمای خود، ارزش واقعی خود را پیدا نمی کنند

توجه ویژه سازندگان پروژه تندیس اقاقیا به طراحی نمای برج تندیس و تلفیق هنرمندانه نمای بلند شیشه ای و سیمانی فیبر سیمانی (که به دلیل هزینه بالای آن در منطقه اجرا نشد) مجسمه اقاقیا را ساخته است. پروژه واقع در منطقه 22 مانند یک جواهر در مرکز منطقه 22 می درخشد و توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند.

برج تندیس اقاقیا

ویژگی های پروژه تندیس اقاقیا

هر محصول یا اثر هنری، صرف نظر از کیفیت آن، در برابر خالق آن اثر یا برند آن ارزیابی می شود. این واقعیت از کوچکترین کالای سبد خرید خانوار تا بزرگترین کالا که مسکن است صدق می کند. همانطور که وقتی لباسی از برند نایک یا ورساچه می‌خریم، در قضاوت درباره کیفیت آن تردیدی نداریم و مطمئناً آن را می‌خریم، خرید آپارتمان از یک تولیدکننده برند معروف نیز چنین اطمینانی به خریدار می‌دهد. زیرا این اطمینان برای خریداران کانکس اهمیت بیشتری دارد. مهندس عباس گلویی از سازنده های شناخته شده منطقه یک تهران است و در هر بلوکی که می سازد، برج هایی که برند تندیس او را دارند از بهترین و گران ترین آپارتمان ها هستند، او ابتدا برای ساخت سازه های مختلف و بهسازی ساختمان به منطقه 22 تهران آمد. سطح کیفی آپارتمان ها در منطقه. املاک 22 به عنوان نماینده انحصاری مجلل ترین و شخصی سازی شده ترین برج های منطقه از دیرباز به حضور برندسازان و ساخت ساختمان های با کیفیت در منطقه 22 علاقه مند بوده و این امر را نشانه خوبی می داند که امیدواریم این اتفاق بیفتد. منطقه زیباتر از قبل محبوب خواهد شد. توجه برج سازان بنام ملی باید مانند مهندسان حلقوی باشد تا منطقه ای با این همه پتانسیل ها و ویژگی های منحصر به فرد بتواند پاداش ها و ارزش های واقعی خود را بیابد و مابقی منطقه 22 صرفاً متعلق به تعاونی ها، ارتش و سازمان های دولتی منطقه باشد.

واحد 100 متری 2 خوابه
واحد 130 متری 3 خوابه

پروژه تندیس اقاقیا فاصله 5 دقیقه ای با مترو ورداورد دارد.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه