برج الماس چیتگر

در این مقاله میخوانید...

شرایط اقساط برج الماس چیتگر

برج الماس چیتگر در بخش B شهر چیتگر قرار دارد و به برج شیشه ای ارتش نیز معروف است. کل نمای برج از کف تا سقف با رعایت الزامات ایمنی و آتش نشانی از شیشه ساخته شده است. در نتیجه، این واحد دارای بازتابنده های منحصر به فرد و Vivi عالی است.

قیمت برج الماس چیتگر

در پروژه الماس خرید و فروش هم به صورت واحد و هم به صورت کلاسی اتفاق می افتد. کلیه واحدهای برج دارای ثبت حقوق مالکیت هستند و انتقال حقوق مالکیت در دفتر تعاونی انجام می شود.

قیمت برج ها و واحدهای الماس چیتگر بر اساس عوامل مختلفی از جمله جهت، کیفیت و متراژ متفاوت خواهد بود. قرارداد ساخت برج با متری 1.2 میلیون تومان برای اعضای اولیه در ابتدای کار با اعضا منعقد شد.

برای اطلاع از قیمت برج الماس و سهام 50 متری چیتگر می توانید با کارشناس فروش املاک 22 تماس بگیرید. قیمت این واحدها به صورت متریک بیان می شود و فروش می تواند به سرعت تکمیل شود.

پروژه الماس چیتگر

معرفی پروژه الماس چیتگر

برج الماس چیتگر یکی از مهم ترین برج های واقع در شهرک چیتگل منطقه 22 ب تهران است. همانطور که می دانید منطقه 22 تهران یکی از مناطق توریست پذیر و پرجمعیت تهران است. این برج متعلق به تعاونی مسکن ارتش است.

برج الماس چیتگر یا برج B1 در شهرک امام رضا B یک برج ۴۰ طبقه است که ۳۲ طبقه آن مسکونی و طبقات باقیمانده پارکینگ و لابی می باشد. نمای برج از کف تا سقف با رعایت نکات ایمنی و آتش نشانی از شیشه ساخته شده است. این به این واحدها اجازه می دهد تا از حداکثر نور و دید در منطقه 22 بهره مند شوند.

از پروژه های لوکس در منطقه 22 پروژه تندیس اقاقیا چیتگر می باشد.

مشخصات و ویژگی های برج الماس چیتگر

برج الماس چیتگر هم اکنون در مراحل اجرای چینی، نجاری و نما می باشد. این پروژه خاص از نظر پلان های داخلی، متریال به کار رفته و ساخت و طراحی نما یکی از مدرن ترین و به روزترین پروژه ها محسوب می شود، زیرا اسکلت فلزی پروژه از نوع پیچ و مهره ای می باشد.

اما شایان ذکر است که نمای بیرونی برج تماماً از شیشه و دیوارهای داخلی آن تماماً از کرافت ساخته شده است. شکل نهایی و نقشه اجرای این برج الماس به شکل پروانه است که وجه تمایز آن نسبت به دیگر برج های منطقه 22 می باشد. دیوار پرده شیشه ای در نمای بیرونی و کناف و پروانه ها در داخل هیچ پروژه ای ندارند و منجر به نامگذاری پروژه برج الماس چیتگر شده است.

از ویژگی های مهم این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ و انباری
سالن کنفرانس چند منظوره
اعلام حریق و اطفاء حریق
سالن ورزش
دیوار پرده شیشه ای
لابی مجلل
سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی
6 خط آسانسور در هر طبقه

موقعیت مکانی برج الماس

برج الماس در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، شهرک چیتگر، منطقه B (سارستان)، برج B1 واقع شده است. موقعیت المستا از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل و از غرب به دریاچه چیتگر در خلیج فارس ختم می شود و در مجاورت بزرگترین پاساژ خاورمیانه (ایران مال) و بزرگترین قمار خاورمیانه است. مقر شهر (خزر و یک شهر).

از این رو دسترسی آسان به بزرگراه شهید همیت، دریاچه چیتگر، ایرانی مال و شهر باز.

همچنین از پروژه های بزرگ واقع در مجاورت پروژه الماس چیتگر می توان به طرح توانمندسازی ارتش، طرح پدافند هوایی ارتش و پروژه نیروی زمینی ارتش اشاره کرد. این پروژه های بزرگ نشان دهنده سرمایه گذاری عظیم ارتش در این زمینه است.

همانطور که متوجه شده اید برج الماس چیتگر یک برج 40 طبقه است که 32 طبقه آن مسکونی و دارای 432 واحد مسکونی است.

اندازه واحدهای برج الماس بین 90 تا 175 متر است. تخصیص واحدهای برج الماس چیتگر به گونه‌ای است که هر یک از اعضا از ابتدا از طبقه، جهت و اندازه واحد خود مطلع باشند.

برج الماس منطقه 22

زیربنای برج و تعداد طبقات برج مسکونی الماس B1

پروژه الماس در زیربنای مساحتی حدود 106000 متر مربع ساخته شده است.

برج شمالی 40 طبقه است. در این میان 5 طبقه زیر زمین و 34 طبقه بالای زمین وجود دارد.

تعداد کل واحدهای محله الماس تقریباً 500 واحد مسکونی می باشد.

اگر بخواهیم هدف از کف سازی را برای شما توضیح دهیم این را می گوییم.

پنج طبقه زیر زمین
پارکینگ انباری
اتاق کامپیوتر مرکزی
طبقه همکف تا چهارم
انباری و پارکینگ
زمین
از جمله طبقه اول
سالن ورودی
سالن کنفرانس امنیت و مدیریت
فضای تجاری ورزشی و تفریحی
کافه ها
سالن بیلیارد
محوطه بازی کودکان

سایر مشخصات برج الماس لوکس

به غیر از امکاناتی که در بالا ذکر کردیم، سایر مشخصات برج های لوکس الماس تهران به شرح زیر است:

برج شرقی دارای 32 طبقه و برج غربی دارای 34 طبقه است که مساحت واحد از 80 متر تا 260 متر متغیر است. آلمستای مجلل دارای یک پنت هاوس بی نظیر با حیاط نیز می باشد.

برج اسکلتی فولادی با سقف مرکب و پیچ و مهره ای با استفاده از مواد و مصالح ساخته شده است. ایجاد سطوح شیشه ای عریض ضمن ایجاد چشم اندازهای خوبی از مناظر اطراف برج از جمله دریاچه چیتگر، باغ گیاه شناسی میر و دیگر ویژگی های طبیعی مانند رشته کوه های البرز، زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می کند.

سازه اصلی نما، کرتین وال است که از پروفیل های آلومینیومی و سازه های شیشه ای سه لایه، تقویت شده و بین لایه ساخته شده است؛ علاوه بر این، وجود تراس منحصر به فرد این امکان را به افراد می دهد تا زمان با کیفیتی را در این فضا سپری کنند.

مقایسه آگهی ها

مقایسه