برج لبخند چیتگر

برج لبخند چیتگر
برج لبخند چیتگر متعلق به منطقه منظر جنوبی شامل 174 متر، 133 متر، 124 متر و 128 متر است و به دلیل نورپردازی خوب و چشم انداز جنگل و جنگل، مقرون به صرفه تر از آپارتمان های شمال است. و غرب دریاچه شهدا در خلیج فارس. ما آنها را شرح خواهیم داد

مشخصات برج لبخند

برج لبخند شامل یک سالن با پنجره های بزرگ و یک تراس به طول حدود 7 متر با چشم انداز زیبا از جنگل و دریاچه و از آنجایی که واحد رو به شرق است، نور و نور خورشید عالی است. امکانات پروژه لبخند چیتگر موسسات تجاری زیر برج با فضاهای سبز زیبا و امنیت بالا در شبانه روز شامل مغازه ها، داروخانه ها، نانوایی ها و رستوران ها هستند.

سازنده برج لبخند 1

در نهایت تیم مهندسی سازنده برج مسکونی لبخند 1 پروژه ای منحصر به فرد با طراحی و برنامه ریزی فوق العاده به همراه آخرین امکانات رفاهی به نام برج لبخند 2 ساخت که در یک مقاله دیگر به آن پرداخته ایم. برج لبخند در منطقه 22 دریاچه چیتگر یکی از بهترین و مجلل ترین برج های اطراف دریاچه خلیج فارس است. این پروژه دارای 4 سطح پارکینگ، 1 سطح تجاری، 1 سطح رستوران، سالن بدنسازی، لابی مجلل، روف گاردن و 14 طبقه مسکونی است که در هر طبقه 7 واحد می باشد و درب تمامی واحدها روبروی هم نمی باشد. برج لبخند

متراژ واحدهای برج لبخند چیتگر

ابعاد پروژه شامل 64، 101، 124 جنوبی، 124 غربی، 133 متر، 174 متر و 128 متر می باشد. کف پروژه لبخند ساختمان لبخند در مجموع دارای 20 طبقه به شرح زیر است:
  • رستوران طبقه 1
  • پارکینگ 4 طبقه
  • 1 طبقه لابی و تجاری
  • ساختمان مسکونی 14 طبقه
  • در پروژه لبخند در هر طبقه هفت آپارتمان وجود دارد که به گونه ای طراحی شده اند که واحدها رو به روی هم نباشند.
  • این برج از سیستم تبرید و گرمایش فرکانس متغیر با استفاده از برند کره ای ال جی استفاده می کند.
  • کف برج لمینت و سرامیک است.
  • تمامی واحدها حمام دارند.
یکی دیگر از برج های چیتگر که بسیار لوکس می باشد برج الماس چیتگر می باشد.

موقعیت مکانی پروژه لبخند

برج لبخند 1 به دلیل قرار گرفتن در مجاورت مجتمع بین المللی ایران مال با دسترسی آسان به اتوبان همت و حکیم شناخته شده است و جذاب ترین آن چشم انداز دریاچه و جنگل از آپارتمان های جنوب برج است و برج دریاچه اسمایل چیتگر یکی از بهترین برج های بخش 22 و مجلل ترین برج های اطراف دریاچه چیتگر. توجه داشته باشید که این برج دارای سند تک صفحه ای است پروژه لبخند 2 شروع به ساخت کرده است و شامل دو برج مسکونی بسیار مجلل مجهز به استخر در اندازه های مختلف، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی پیشرفته، لابی مجلل، اتاق بازی پیشرفته، چشم انداز است. دریاچه چیتگر و جنگل عمومی بزرگ چیتاگل در نمای گارلند. جزئیات کامل به زودی اعلام خواهد شد.

اجاره آپارتمان در برج لبخند چیتگر

اگر به دنبال آپارتمان اجاره در برج لبخند چیتگر هستید می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید و بهترین واحد را انتخاب کنید. قیمت اجاره آپارتمان های برج لبخند ثابت نیست بلکه بر اساس بودجه و واحد مورد نظر شما تعیین می شود، به همین دلیل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

خرید آپارتمان در برج لبخند 1

در صورت تمایل به خرید آپارتمان در ساختمان لبخند می توانید با شماره تلفن املاک 22 تماس بگیرید تا شما را در مورد قیمت ساختمان لبخند و نحوه خرید و فروش آپارتمان در ساختمان لبخند راهنمایی کند. بهترین ها را با ما تجربه کنید. برج لبخند به دلیل امکانات متعدد مورد توجه ساکنان بخش 22 قرار گرفته و یکی از مجلل ترین برج های چیتگر است.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه